.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرين اخبار از آمدن يا نيامدن خاتمی

برخي منابع آگاه، خبر از جلساتي مي‌دهند که در آن رئيس‌جمهور سابق ايران به ديدار و رايزني با برخي شخصيت‌هاي عالي‌رتبه نظام براي آمدن يا نيامدن پرداخته است.

در همين زمينه يک منبع آگاه گفت: حجت‌الاسلام و المسلمين خاتمي به دنبال رايزني‌هاي خود با مقامات ارشد نظام ديدار داشته که در اين جلسه، موضوع مشورت درباره حضور يا حضور نيافتن وي در انتخابات مورد مذاکره قرار گرفته است.

اين در حالي است که تا کنون موضع شفافي از سوي آقاي خاتمي براي حضور و يا حتي حضور نيافتن در انتخابات بيان نشده است و به گفته منابع آگاه، رايزني‌هاي خاتمي براي اطمينان بيشتر و آگاهي کامل نسبت به اوضاع و ديدار با بزرگان و سران نظام همچنان ادامه دارد.

همچنين در ميان گروه‌هاي اصلاح‌طلب که با ظهور خاتمي در دوم خرداد نمود آشکارتري در صحنه سياسي پيدا کردند، بر سر آمدن يا نيامدن رئيس دولت اصلاحات اختلافاتي هست. در همين زمينه، کارگزاران بر اين باورند كه خاتمي نبايد بيايد؛ آمدن خاتمي همچون آمدن آقاي ‌هاشمي در انتخابات اشتباه است و اگر خاتمي بيايد، مثل ‌هاشمي خراب مي‌شود. از سوي ديگر، جبهه مشارکت اصرار دارد كه آقاي خاتمي حضور بيابد. البته مجاهدين انقلاب نيز هر چند در برخي مواقع شايعاتي در زمينه عدم اصرار براي حضور خاتمي از سوي آنان به گوش مي‌رسد، اما موافق حضور رئيس‌جمهور سابقند.

گفتني است، با در نظر داشتن گزينه احتمالي حضور نيافتن خاتمي در انتخابات که شنيده شده است در صورت حضور برخي شخصيت‌هاي جاافتاده نظام در صحنه چنين اتفاقي خواهد افتاد، يکي از اعضاي موجه و شناخته شده گروه‌هاي اصلاح‌طلب گفته است: آقاي خاتمي نيامدن را مکتوم نگه دارد و موضعگيري آشکاري براي نيامدن نداشته باشد. اين کار به جناح مقابل توانمندي مي‌دهد. بحث خاتمي هم براي خودش و هم براي جريانات دوم خرداد مؤثر خواهد بود.

از سوي ديگر، در صورت نيامدن خاتمي، آقاي عارف نيز به عنوان يک گزينه در جبهه دوم خرداد مطرح است و حزب کارگزاران نيز روي گزينه محمدعلي نجفي، عضو شوراي شهر تهران اصرار دارد. همچنين مجاهدين انقلاب و برخي جريانات جبهه اصلاحات هم در تصميماتشان پافشاري دارند كه يکي از شخصيت‌هاي ارشد سابق نظام مطرح شود و گفته‌اند تنها گزينه‌اي که مي‌تواند در انتخابات آينده مايه اميدواري باشد، وي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.658 seconds.